Γ. Ψυχογιός: “Καλά Χριστούγεννα” για το ΤΕΒΑ
Ανάρτηση του βουλευτή Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Γιώργου Ψυχογιού σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης για την απαξίωση του ΤΕΒΑ. Καλά Χριστούγεννα για το ΤΕΒΑ… Οι διανομές για το πρόγραμμα θα γίνουν τέλος του χρόνου απαντά το Υπουργείο σε Ερώτησή μας στη Βουλή… Δηλαδή ένα χρόνο μετά την τελευταία και με αρκετούς δικαιούχους να έχουν ήδη χάσει την […]
