Γ. Ψυχογιός: Η λύση είναι η πραγματική στήριξη και όχι η απαξίωση των δημοσίων Πανεπιστημίων, του προσωπικού και των υποδομών τους. 

Κατά τη συμμετοχή του στην εκπομπή “Γεγονότα 2.0” του ATTICA TV, ο Βουλευτής Κορινθίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιώργος Ψυχογιός, άσκησε δριμεία κριτική στην κυβέρνηση για την πολιτική της σε θέματα δημόσιας ασφάλειας, εκπαίδευσης και κοινωνικού κράτους. Υποστήριξε ότι η κυβέρνηση έχει αποτύχει διπλά: τόσο στην εφαρμογή των δικών της εξαγγελιών όσο και στην προστασία των θεμελιωδών δικαιωμάτων των πολιτών.

Σχολιάζοντας την κατάσταση στα Πανεπιστήμια, ο κ. Ψυχογιός υπενθύμισε ότι η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε απολύσει 1.350 φύλακες το 2013, γεγονός που αποδυνάμωσε την ασφάλεια στους πανεπιστημιακούς χώρους. Τόνισε ότι η εμμονή της κυβέρνησης να παρουσιάζει τα πανεπιστήμια ως εστίες ανομίας, χωρίς παράλληλη χρηματοδότηση και στήριξη υποδομών, οδηγεί σε απαξίωση του δημόσιου πανεπιστημίου και ενίσχυση των ιδιωτικών κολεγίων.

Ο Βουλευτής υπογράμμισε ότι τα δημόσια πανεπιστήμια είναι θεμελιώδη περιουσιακά στοιχεία της κοινωνίας και δεν πρέπει να δυσφημούνται ή να αποδυναμώνονται μέσω συνεχούς υποχρηματοδότησης και ανεύθυνης ρητορικής. Υποστήριξε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει προτείνει εναλλακτικές λύσεις για την ασφάλεια και τη βελτίωση των πανεπιστημίων. Ως κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ ενίσχυσε την φοιτητική μέριμνα, τις υποδομές και τα ερευνητικά προγράμματα στα Πανεπιστήμια της χώρας.

Σχετικά με τη δημόσια ασφάλεια, ο κ. Ψυχογιός ανέφερε ότι η εγκληματικότητα έχει αυξηθεί, ενώ οι αστυνομικές δυνάμεις στα Αστυνομικά Τμήματα είναι λιγότερες από το 2019. Τόνισε ότι η κοινωνική ασφάλεια περιλαμβάνει και την καθολική πρόσβαση στο κοινωνικό κράτος, σε δημόσια νοσοκομεία, σχολεία και πανεπιστήμια, ασφαλείς συγκοινωνίες και προστασία από την απώλεια κατοικίας — τομείς στους οποίους η κυβέρνηση έχει αποτύχει, δημιουργώντας κλίμα ανασφάλειας.

Εξάλλου, για τη βία των ανηλίκων και τα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση σχολίασε ότι είναι πολύ μακριά από τις σύγχρονες πρακτικές, αποτελούν αναχρονιστικές και αυταρχικές συνταγές που οδηγούν σε νέου τύπου «αναμορφωτήρια», με τα «τεχνικά γυμνάσια» και την κοινωνική εργασία μαθητών, αντί για σοβαρή στελέχωση με το απαραίτητο και εξειδικευμένο προσωπικό που επενδύει στην πρόληψη και την διαπαιδαγώγηση, που προηγούνται τις καταστολής.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *